Agitacja zamiast nauki


Agitacja zamiast nauki

niezalezna.pl, 28.04.2012

Podręcznik do nauki historii w pierwszej klasie szkół ponadgimnazjalnych  „Ku współczesności” prezentuje dzieje „poprawnie polityczne”. Nie ma w nim miejsca na obiektywne przedstawienie faktów. To Polska widziana z perspektywy „Gazety Wyborczej” i obecnie sprawujących władzę.

UJAWNIAMY! W MEN powstały pozytywne recenzje nierzetelnego podręcznika Stentoru. Resort nie chce zdradzić ich autorów

wpolityce.pl 28.04.2012

Jak dowiaduje się portal wPolityce.pl, wszystko wskazuje na to, że opisywany przez nas podręcznik Stentoru, pełen manipulacji i przekłamań, otrzyma od Ministerstwa Edukacji Narodowej dopuszczenie do użytku w I klasach liceów i techników.

Okazuje się, że w procesie oceny tej publikacji, podręcznik „Ku współczesności” otrzymał dwie pozytywne recenzje. Zaledwie jeden z recenzentów opowiedział się przeciwko dopuszczeniu książki do użytku w szkole…..

Biuro prasowe ministerstwa zaznacza, że cała procedura odbywa się na podstawie postępowania administracyjnego, co de facto oznacza, że to w rękach rzeczoznawców znajduje się decyzja o zgodzie na korzystanie z podręcznika.

Niestety MEN uchylił się od odpowiedzi, kto konkretnie wydał opinię dotyczącą opisywanej publikacji. Odesłał nas jedynie do listy kilkudziesięciu rzeczoznawców, jacy współpracują lub współpracowali z resortem…

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: