Pytania o pracę habilitacyjną przeszkadzają w zajęciach

Praca doktorska Piotra Obarka odnaleziona.
Teraz pytamy o pracę habblitacyjną

Debata 70. Adam Socha

Fundacja „Debata” przekazała Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów w Warszawie notarialnie poświadczoną kopię oryginału wykładu kwalifikacyjnego I stopnia (pracy doktorskiej) dra hab. Piotra Obarka, prof. UWm : „Plakat przewrotnym obrazem rzeczywistości”.obecnie pytam Piotra Obarka, czy jego praca habilitacyjna jest samodzielna?

……Oddając ten tekst do druku byłem w trakcie badania pracy habilitacyjnej Piotra Obarka. Sam Piotr Obarek, do którego  zgłosiłem się na Wydział Sztuki UWM w środę 29 maja br., odmówił rozmowy na ten temat. Powiedziałem, że chcę zadać mu kilka pytań dotyczących jego pracy habilitacyjnej:
Pytania to ja będę panu zadawał w sądzie – usłyszałem w odpowiedzi. Po czym Piotr Obarek pobiegł do sekretariatu dyrektora Instytutu Sztuk Plastycznych i wydał polecenie sekretarce: „Pani Asiu, niech pani wezwie straż, przeszkadza mi w zajęciach”.
Wyszedłem i wysłałem pytania mailem wraz z załączoną pracą habilitacyjną, by Piotr Obarek mógł stwierdzić, czy to jego praca.
Oto jaką otrzymałem odpowiedź: „Witam. Z człowiekiem, który oszukuje, manipuluje, kłamie nie będę prowadzić żadnej polemiki ani rozmowy poza salą sądową,na której będę miał okazję spotkać się z Panem wkrótce. W świetle powyższego nie życzę sobie więcej jakiejkolwiek korespondencji podpisanej Pańskim imieniem bądź kogokolwiek z fundacji Debata. Nie będę
również odpowiadał na kolejne prowokacje. prof. UWM Piotr Obarek”. Zawiadomiłem telefonicznie i pisemnie rektora ASP w Warszawie prof. Adama Myjaka o konieczności zabezpieczenia w sejfie teczki Piotra Obarka, by uniemożliwić zniknięcie z niej pracy habilitacyjnej, tak jak to się stało z jego pracą doktorską. O rezultatach badań nad pracą habilitacyjną Piotra Obarka poinformuję w następnym wydaniu „Debaty”.

 

Jedna odpowiedź

Skomentuj

