Prof. Rońda nie otrzymał żadnego pisma z zarzutami od JM Rektora, Komisji Etyki, czy Rzecznika Dyscyplinarnego

Prof. Jacek Rońda pozwie AGH? Jest oświadczenie

onet.pl

„Podjąłem trudną, lecz konieczną w tych okolicznościach decyzję o podjęciu kroków zmierzających do ochrony i egzekwowania moich praw na drodze sądowej” – pisze prof. Jacek Rońda, odnosząc się do zawieszenia na pół roku w działalności dydaktycznej na AGH.
…..”Nie otrzymałem żadnego pisma JM Rektora, Komisji Etyki, czy Rzecznika Dyscyplinarnego, w którym sformułowane byłyby pod moim adresem zarzuty o popełnienie konkretnych czynów, podczas gdy przekazy medialne – za rzecznikiem prasowym AGH – pełne są tego rodzaju informacji” – pisze profesor. „Z nieukrywanym zdumieniem przyjmuję fakt, iż bez mojej wiedzy, poza moimi plecami, władze mojej uczelni przykładają rękę do medialnego linczu, którego stałem się ofiarą” – dodaje Jacek Rońda……

W oświadczeniu AGH podkreślono także, że Rońda bezpodstawnie oskarżył władze AGH o uleganie naciskom politycznym w jego sprawie, nie przedstawiając na to żadnych dowodów…..

Po wypowiedzi w TV Trwam prof. Rońda zrezygnował z funkcji przewodniczącego Komitetu Naukowego Konferencji Smoleńskiej 2013. „Przyznaję się do błędu i gotów jestem ponieść tego konsekwencje” – oświadczył.

Skomentuj

